Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T12:00:25+01:00
Być miłym dla ludzi nie opuszczać mszy , przyjmowac sakramęty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:05:39+01:00
Chodzić do kościoła...rozmawiać z innymi o swojej wierze...i nie robić przykrości innym ludziom

licze na naj ;* :)))
2010-03-07T13:11:08+01:00
Uczęszczać na msze św , być uprzejmym i miłym dla innych ludzi,nie robić przykrości bliżniemu i przyjmować komunie św.I być godnym dla siebie