Odpowiedzi

2010-03-07T13:37:17+01:00
Tworzenie prezentacji
dodawanie muzyki
dodawanie filmów
ustawienie czasu slajdów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:53:37+01:00
Przede wszystkim to;
-tworzenie bardzo ciekawych prezentacji
-rozmaite przejścia między slajdami
-możliwość dodania melodyjki przy przejściach miedzy slajdami
-możliwość dodania zdjęć
-możliwość dodania muzyki
-możliwość dodania filmu
-można też ustawić czas jak długo ma się wyświetlać dany slajd