Odpowiedzi

2010-03-07T12:09:24+01:00
25% + 5% =15%
x + 10-x =10
25*x+5*(10-x)=15*10
25x+50-5x=150
20x+100
x=4
potrzeba 4kg roztworu 25% i 6kg - 5%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:13:51+01:00
25%-x =15%->10kg
5%-y =


0,25x+0,05y=0,15* 10kg
x+y=10kg

x=10-y

0,25*(10-y)+0,05y=1,5kg
2,5-0,25y+0,05y=1,5kg
0,20y=1kg/o,20
y-5kg

x-10-5=5

xDD nie wiem czy dobrze :) ale coś takiego mi wyszło :)
1 5 1