Odpowiedzi

2010-03-07T12:08:53+01:00
A)P=a×a
a=5
P=5×5
P=25
Ob=4a
Ob=20
b)a=2/3
P=2/3×2/3
P=4/9
Ob=2/3×4
Ob=8/3
c)10=a√2 /×√2
10/√2=a
a=5√2
P=5√2×5√2=25×2=50cm²
Ob=4×5√2=20√2cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:10:41+01:00
A)d= 5√2
P= a² V= 4a
P- pole
V-obwód
d=a√2
a=5
P= 5²=25
V= 4*5=20

b) d=2/3√2
a=⅔
P=(⅔)²=4/9
V= 4*⅔= 8/3= 2 2/3

c)d=10cm
10=a√2
a= 10/√2cm= 10* √2/√2*√2 cm =10√2/4 cm=5√2/2 cm
P= (5√2/2cm)²=25 cm²
V= 4*5√2/2cm=20√2/2cm=10√2 cm