Odpowiedzi

2010-03-07T13:33:13+01:00
Do2, si, la, gis, la,si,mi,do2.si,la,gis,la,si,mi,re,mi,fa,fa,mi,fa,sol,sol,la,sol,fa,mi,re,fa,mi,re,mi,fa,fa,mi.fa,sol,sol,la,sol,fa,mi,re,re,do
prosze:)
2010-03-07T16:02:16+01:00
Do si la sol# la si mi do si la sol# la si mi re mi fa fa mi fa sol sol la sol. fa mi re re mi re mi fa fa mi fa sol sol la sol fa mi re re do
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:59:05+01:00
Grałam to
do si la sol la si mi do si la sol la si mi re mi fa fa mi fa sol sol la sol. fa mi re re mi re mi fa fa mi fa sol sol la sol fa mi re re do.
1 1 1