Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:10:25+01:00
A) 3(2x-3y)=6x-9y
b) -2(3a+b)=-6a-2b
c) 0,4(5a+10)=2a+4
d)2x(x+2)=2x²+4x
e)-2x²(x-3y)=-2x³+6x²y
f) - 3x(x+y)=-3x² - 3xy
2010-03-07T12:10:25+01:00
/ kreska ułamkowa

a) 6x-9y
-6a-2b
2a +4
b) 2x kwadrat +4x
-2x do trzeciej +6x kwadrat y
-3x kwadrat-3xy
1 5 1
2010-03-07T12:11:09+01:00
A)3(2x - 3y) = 6x-9y
- 2(3a + b) = -6a-2b
0,4(5a + 10) = 2a+4

b) 2x(x + 2) = 2x²+4x
-2x²(x - 3y) = -2x³+6x²y
-3x(x + y) = -3x²-3xy