Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:11:17+01:00
- jaszczurka zwinka (posiada długi ogon , jaszczurki są aktywne w ciązgu dnia i wygrzewaja się na słońcu_
-salamandra plamista (posiada dobrze wykształcone kończyny, oddychają płucami i skórą )
4 4 4
2010-03-07T13:06:31+01:00
Płazy ogoniaste-ich ciało przypomina wyglądem jaszczurkę.Np:Traszka,salamandra.Posiadają dobrze wykształcone kończyny.Oddychają płucami,skórą, jamą gębowo-gardzielowa oraz skrzelami.
4 2 4