Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:33:10+01:00
Alka olbrzymia
1534r
żywiono się jajami tego ptaka.

Tarpan
1879r
polowanie

ANTYLOPA NIEBIESKA
1800r
polowanie

PAPUGA KAROLNSKA
1914r
tępiono je

DRONT DODO
1685
Po odkryciu wytępiono ich.
3 5 3
2010-03-07T13:20:01+01:00
ZEBRA RÓWNIKOWA, KWAGGA
Osadnicy burscy wytępili ją ze względu na mięso i skórę. Ostatnie zmarły w roku 3878

KACZKA LABRADORSKA
Ptak. Wyginął, w wyniku polowań i przewartościowań w środowisku naturalnym. w 1875 roku.

STRUŚ MADAGASKARSKI
Żył do 1600 roku. Przyczyna:polowania

GOŁĄB WĘDROWNY
w wyniku intensywnych polowań gatunek w roku 1934 wyginął

nie mogłabym pominąć Dodo, a więc:
DRONT DODO W roku 1685 wytępiono doszczętnie te ptaki. zwierzęta domowe przywiezione z Europy, które chętnie zajadały się jajami i pisklętami.


mam nadzieję, że pomogłam ;)) ;*