Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:12:06+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Puenta- jest to błyskotliwe , zaskakujące zakończenie wiersza dowcipem , nieoczekiwanym wzrostem myśli , odwróceniem spodziewanego rozwiązania.
200 4 200
Dzięki
Thank you! :-)
danke
jednym słowem zajedwabiste :D teeeeeeeee
2010-03-07T12:12:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zaskakujące sformuowanie na końcu utworu, podsumowujące sens wypowiedzi.
102 4 102
2010-03-07T12:12:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Puenta- Zaskakujące sformowanie umieszczone na końcu wypowiedzi
89 3 89