Odpowiedzi

2010-03-07T12:32:06+01:00
Train
go
sing
sang
song
sung
air
rap
rain
going
top
sprint
print
spring
pot
paint
paintin
painting
pat
start
stop
star
ring
rang
toast
tan
pas
tar
tag
strong
tin
pig
ore
sport

reszte sama dopisz ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:13:28+01:00
Trainspotting
^
|
-train
-in
-rain
-on
-paint
-painting
-sing
-top
-soap
-pot
-trap
-trapping
-go
-par
-spot
-tan
-tor
-song
-ring
-tang
-spa
-sop
-rota
-it
-pin
-at
-ton
-tit
-sport
-is
-sting
-got
-stop
-nit
-sot
-tap
-spirt
-sit
-sitting
-son
-not
-tog
-topping
-tot
-or
-port
-spirit
-nip
-ant
-art
-spin