Odpowiedzi

2010-03-07T12:17:27+01:00
A) 4x-3x=5+3
x=8
b)5x+3x=7-2
8x=5
x=5/8
c)3x=3
x=1
d)-6x=24+6
-6x=30
x= -5
e)-7x -3x=-1-14
-10x=-15
x=1,5
f)4x-6x=6+4
-2x=10
x= -5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:17:42+01:00
A)4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8
b)5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5 /:8
x=1 3/5
c)3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3 /:3
x=1
d)-6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=30 /:(-6)
x=-5
e.-7(x-2)=3x-1
-7x+14=3x-1
-7x-3x=-1-14
-10x=-15 /:(-10)
x=1,5
f.4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10 /:(-2)
x=-5

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!!!
2010-03-07T12:18:36+01:00
4x-3=3x +5
4x-3x=5+3
x=8

5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5
x=5/8

3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1

-6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30
x= - 5

-7(x-2)=3x-1
-7x+14=3x-1
-7x-3x=-1 -14
-10x=-15
x=1,5

4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x -6x=6+4
-2x=10
x= -5