Odpowiedzi

2010-03-07T12:19:16+01:00
A)7⁶₁₀
b)10⁴₁₀
c)7⁴₁₀₀
d)8⁵⁶₁₀₀
e)5⁸₁₀₀₀
f)3²⁴₁₀₀₀
g)1¹₁₀₀
h)11¹¹₁₀₀₀
i)³⁰²₁₀₀₀₀
j)93⁷²₁₀₀₀₀
k)³¹₁₀₀₀₀₀
l)2⁶⁰³₁₀₀₀₀₀₀

proszę o naj
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:21:38+01:00
Zapisz w postaci ułamka zwykłego.
a)7,6=7 i 6/10=7 i 3/5
b)10,4=10 i 4/10=10 i 2/5
c)7,04=7 i 4/100=7 i 2/50=7 i 1/25
d)8,56=8 i 56/100=8 i 28/50=8 i 14/25
e)5,008= 5 i 8/1000= 5 i 4/500= 5 i 2/250= 5 i 1/125
f)3,024=3 i 24/1000= 3 i 12/500= 3 i 6/250=3 i 3/125
g)1,01=1 i 1/100
h)11,011=11 i 11/1000
i)0,0302=302/10000=151/5000
j)93,0072=93 i 72/10000= 93 i 36/5000= 93 i 18/2500=93 i 9/1250
k)0,00031=31/100000
l)2,000603= 2 i 603/1000000
liczba przed -i to całości,a liczba po -i to ulamek /-kreska ułamkowa
Pozdrawiam ;)
76 2 76
2010-03-07T12:21:44+01:00
7 (i) 3/5
10 (i) 2/5
7 (i) 1/25
8 (i) 56/100
5 (i) 2/250
3 (i) 6/250
1 (i) 1/100
11 (i) 11/1000
151/500
10 4 10
ja nie spisuje bo może jest źle 1 niechce dostac