Odpowiedzi

2010-03-07T12:16:41+01:00
P=a kwadrat
169cm2=a kwadrar
a=13cm

ob=4a
ob=4*13
ob=52cm
odp: Do ogrodzenia dzialki wiktor potrzebuje 52cm siatki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:18:19+01:00
P - pole działki = 169 m²
a - bok dzialki = ?
P = a²
a = √P = √169 = 13 m
obwód dzialki = 4a = 4 razy 13 = 52 m
odp
potrzeba 52 m siatki
2010-03-07T12:19:03+01:00
Pkd(Pole kwadratowej działki)=169cm²
Pkd=a²
a²=169cm²
a=^169cm²
a=13cm
Obwd(obwód działki)=4x13cm
Obwd=52cm
Odp:Wiktor na ogrodzenie działki będzie potrzebował 52 m siatki ogrodzeniowej.
1 5 1