Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:16:58+01:00
A) Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy
dalaj nie wiem
3 2 3
2010-03-07T12:18:49+01:00
A)Gdańsku-rębiechowo
b)Rzeszów-jasionka
c)Katowice-pyrzowice
d)Szczecin-goleniów
e)Kraków-balice
f)Warszawa-okęcie
g)Poznań -ławica
h)Wrocław-strachowice
2 5 2
2010-03-07T12:21:47+01:00
A) Gdańsk Lech Wałęsa Airport
b) Rzeszów International Airport
c)Katowice Airport
d) Szczecin im. NSSZ ,, solidarność''
e) Kraków im. Jana Pawła II
f) Warszawa im. Fryderyka Chopina
g)Poznań im. Henryka Wieniawskiego
h) Wrocław im. Mikołaja Kopernika
3 3 3