Odpowiedzi

2010-03-07T12:16:14+01:00
-picie alkoholu
-nikotyna
-narkotyki
-inne uzywki
-agresja
1 5 1
2010-03-07T12:17:40+01:00
Palenie papierosów
- picie alkoholu
- zażywanie narkotyków i dragów oraz środków odurzających
-promieniowanie rendgenowskie
-używki rórznego rodzaju
-mała aktywnosc fizyczna i psychiczna
-brak szkoły (tz. rozwoju)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:21:38+01:00
-picie alkoholu
-palenie papierosów
-branie narkotyków
-mała aktywność fizyczna
-mała aktywność psychiczna
-agresja

licze na naj...
pozdro :)
1 5 1