Odpowiedzi

2010-03-07T12:23:44+01:00
V=abc
V=0,5m+0,2m+0,1m=0,01m
ciekawe jaka hala ma takie wymiary
POPRAW BŁĘDY
2010-03-07T12:24:07+01:00
V= 50*20*10=10000cm3
10000/1,3=7692,30=7,69230ton
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:25:57+01:00
0,5m x 0,2m x 0,1m
V=0,5*0,2*0,1
V=0,01m³

1m³------1,3kg
0,01m³---x
x=0,01*1,3/1
x=0,013kg

1t-----1000kg
x------0,13kg

x=0,13/1000
x=0,00013t
a swoją drogą to dziwne wymiary tej hali :)