Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:19:23+01:00
Epikureizm - pogląd filozoficzny , który zakłada , że szczęście człowiek może odnaleźć poprzez doznawania przyjemności. Nie chodzi tu o rozkosz ale o spokojne życie wolne od trosk .

stoicyzm- pogląd filozoficzny który zakładał równowagę pomiędzy radością a smutkiem , wyzbycie się namiętności , życie zgodne z naturą i rozumem. Pogodom ducha , bez względu na okoliczności .
65 4 65
2010-03-07T12:22:21+01:00
Epikureizm-jest to dążenie do od czuwania przyjemności do jej doznania - brak cierpienie

Stoicyzm- system filozoficzny propagujący życie zgodnie z naturą i rozumem oraz zachowanie równowagi duchowej której nie zmienia ani radość, ani smutek.
53 4 53