Odpowiedzi

2010-03-07T12:24:27+01:00
Dziękuję wszystkim , którzy docenili moją ciężką pracę . Wiedzcie , że nie zyskałem sukcesu od tak , lecz poprzez ciężką pracę . Cieszę się , że bardzo wielu z was umożiwia i otwiera mi drzwi na drogę jeszcze większego sukcesu . Chciałm wam wszystkim jeszcze raz bardzo sredecznie podziękować . Dziękuję .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:27:24+01:00
Dobry wieczór Państwu!
Jestem bardzo zaskoczona tą nagrodą ponieważ rywalkami były niezwykłe aktorki które na pewno mają większe doświadczenie niż ja . Ta nagroda Jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i dowodem na to że jestem lubiana przez państwa i że podoba się ludziom to co robię . Chciała bym podziękować wszystkim moim bliskim ,a szczególnie panu Markowi Kwiatkowskiemu (możesz i inne nazwisko podać) który znalazł mnie i zachęciła żebym została aktorką. Zawsze mnie wspierał . Jeszcze raz serdecznie dziękuję . Życzę miłego wieczoru .
Dziękuję!
1 5 1