Odpowiedzi

2010-03-07T12:26:33+01:00
1.WYŻYNA Śląska, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska,Wyżyna Małopolska, Wyżyna Lubelska
2.wyżyn-pagórki , wzgórza, wzniesienia
góry- góry niskie, góry wysokie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:35:54+01:00
1. wyżyna śląska, wyżyna krakowsko-częstochowska, wyżyna małopolska, wyżyna kielecko-sandomierska, wyżyna lubelska.
2. wyżyna- teren powyżej 300 m. n. p. m.
nizina- teren położony poniżej 300 m. n. p. m.
góry- mogą być fałdowe, zrębowe
6 4 6