POMOŻECIE???
MUSZĘ NA MUZYKĘ WYKONAĆ PRACĘ PLASTYCZNĄ DO SŁUCHANEJ MUZYKI FRYDERYKA CHOPINA I NIE MAM POJĘCIA CO NARYSOWAĆ!!!MYŚLAŁAM O UTWORZE;''GDYBYM JA BYŁA SŁONECZKIEM NA NIEBIE ,TO BYM ŚWIECIŁA TYLKO DLA CIEBIE''ITD ZNACIE TO?JAK NIE TO ,TO COŚ INNEGO DAJCIE JAKIS POMYSŁ!!!DAM NAJ..
Z GÓRY DZIĘKI BARDZO

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:26:37+01:00
Z tym słoneczkiem to metafora taka, możesz się odnieść do tego realnie - dziewczyna zakochana w chłopaku nie patrzy na innych albo przedstawić ujęcie metaforyczne, czyli słońce, chmurki i dwóch chłopaków, zaznacz, że słońce świeci dla jednego o wiele mocniej, a na drugiego nie zwraca wgl uwagi i tyle.
2010-03-07T13:02:00+01:00
Możesz narysować parę tańcząca w ludowym stroju na łące a w tel wierzby na górze słońce a obok słońca w złotym medalionie portret Chopina
2010-03-07T13:21:51+01:00
Możesz narysować parę na tle łąki a z boku słońce