Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:27:29+01:00
X - ilość punktów za test humanistyczny
y - ilość punktów za test matematyczno-przyrodniczy

x+y=63
x=y+¼x

x+y=63
x-¼x=y

x+y=63
¾x=y

x+y=63
y=¾x

x+¾x=63
y=¾x

1¾x=63/*4
y=¾x

7x=252/:7
y=¾x

x=36
y=¾*36

x=36
y=27

Odp:Maciek otrzymał z testu humanistycznego 36 punktów, a matematyczno-przyrodniczego 27 punktów.
1 5 1
2010-03-07T12:28:55+01:00
X - ilość punktów za test humanistyczny
y - ilość punktów za test matematyczno-przyrodniczy

x+y=63
x=y+¼x

x+y=63
x-¼x=y

x+y=63
¾x=y

x+y=63
y=¾x

x+¾x=63
y=¾x

1¾x=63/*4
y=¾x

7x=252/:7
y=¾x

x=36
y=¾*36

x=36
y=27

Odp:Maciek otrzymał z testu humanistycznego 36 punktów, a matematyczno-przyrodniczego 27 punktów.
1 5 1