Pomozcie odpowiedziec na pytania .
1 obszar z ktorego wody powierzniowe splywaja do okreslonego morza .
2 obszar z ktorego wody splywaja do jednej rzeki
3 miejsce naturalnego wyplywu wody podziemnej na powierzchnie terenu
4 miejsce w ktorym woda rzeczna swobodnie spada ze stromego progu
5 linia na powierzchni terenu oddzielajaca sasiednie dorzecza lub zlewiska
6 miejsce gdzie rzeka wpada do innej rzeki , morza lub jeziora
7 rzeka wplywajaca do morza lub jeziora nie bedaca doplywem innej rzeki
8 tworzy go rzeka glowna ze swoimi doplywami .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:33:49+02:00
1. Zlewisko
2. Dorzecze
3. Źródło
4. Wodospad.
5. Dział wodny
6. Ujście
7. Rzeka główna
8. System rzeczny
1 5 1
2009-10-21T21:32:04+02:00
1 zlewisko
2.dorzecze
3.źródło
4.wodospad
5.dział rzeczny
6.ujście
7. rzeka główna
8.system rzeczny
1 5 1