Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:40:37+01:00
Życiorys

Karolina Nowak 07.03.2010r.
ul.Piastów 2 Gdańsk
34-123 Gdańsk
694785174

Urodziłam się 5 stycznia 1993r. w Gdańsku. Moimi rodzicami są Jarek i Magdalena Nowakowie. Ojciec jest lekarzem, a matka architektem krajobrazu. W roku 2006 ukończyłam z wyróżnieniem Szkołę Podstawową w Gdańsku. Następnie rozpoczełam naukę w Gimnajzum im. Jana Pawła II w Piątkowie. Brałam udział w wiele konkursach himanistycznych, byłam laureatką konkursu fizycznego. Naukę kontyowałam w Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Bratkowie, gdzie otrzymałam stypendium naukowe. Aktywnie uczestniczyłam w życiu szkoły po przez pracę w samorządzie uczniowskim.
Moje zainteresowania dotyczą filologii angielskiej. Należałam do szkolnego chóru, a także grupy tanecznej.

Karolina Nowak
2010-03-07T13:05:20+01:00
Nazywam się Magdalena Kowalska. Mam 13 lat i uczęszczam do Publicznego Gimnazjum nr 108 w Pechorzkowie. Nie dawno ukonczyłam Szkolę podstawową. Poznałam nowych kolegów i kolezanki. W ubiegłym roku wygrałam konkurs ogólnopolski w konkursie recytatorskim.
Moi rodzice nazywają się Anna i Jarosław Kowalscy.Prowadzą niewielką firmę fotograficzną. Kochają zwierzęta jak rownież i ja, dlatego mamy 3 psy dwa koty i rybki. Mam młodszego brata Franka. Ma siedem lat i za rok idzie do komunii.
W moim życiu narazie nie zdażyło się nic ciekawego. Jak każda dziewczyna interesuję się modą i poznaje nowe trendy.