Odpowiedzi

2010-03-07T12:35:16+01:00
X=4+y
9x-9y=36
x=4+y
9(4+y)-9y=36
x=4+y
36+9y-9y=36
0=0
rów. tożsamościowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:35:31+01:00
X-y=4
10+y-36=10y+x

x=4+y
10(y+4)+y-36=10y+4+y
_____________________
10y+40+y-36=10y+4+y (wszystko się skraca i wychodzi)
0=0 - równanie tożsamościowe
2010-03-07T12:36:34+01:00
X-y=4
10x+y-36=10y+x

x=4+y
10x-x+y-10y=36
9x-9y=36 / 9
x-y=4
4+y-y=4
4=4

Odp.
Równanie ma nieskończenie wiele rozwiązań.
pozdrawiam:)