Odpowiedzi

2010-03-07T12:32:55+01:00
- za wszelka cenę bronić wybranki serca
- Bóg , Honor , Ojczyzna tym powinien się kierować
-bronić ojczyzny
-dotrzymywać danego słowa
-chronić os starasze , chore
-pomagać biednym
1 4 1
2010-03-07T12:38:10+01:00
KODEKS !!!!!
1. kieruj się zawsze sercem
2. Bądź uczciwy w życiu
3. Nie bądź egoistą
4. Broń słabszych
5. Nie kieruj się dobrami materialnymi
6. Miej szacunek da innych a szczególnie dla kobiet
7. Bądź pomocny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:12:08+01:00
Sprawdzony - pisaliśmy go z polonistką na lekcji :
1.) obrona kobiet i osób słabszych
2.) służba ojczyźnie
3.) honor
4.) wiara w Boga,obrona wiary
5.) dbanie o bezpieczeństwo władcy
6.) dotrzymywanie danego słowa
7.) wiara w swoje idee
1 5 1