Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:38:58+01:00
Q = 6 C
t = 2*10 ^-4 s
U = 10^8 V
I = ?
W =? , energia jest równa pracy

I = q/t
I = 6 C/2 *10 -4 s
I = 3 *10^4 A

W = U*I*t
W = 10^8 V * 3*10 ^4 A * 2 *10 ^-4 s ; wykładniki potęg dodajemy
W = 6 *10^8 J = 6*10^2 MJ = 600 MJ
13 4 13
2010-03-07T13:18:55+01:00
Q=6C
t=2*10^-4 s
U=10^8 V
I=?
W=?
-------------------------------------------------------
q=I*t
I=q/t=6/(2*10^-4)=30000 [C/s=As/s=A]
30000A=30*10^3 A=30kA
W=U*I*t ale I*t=q stąd W=q*U
W=6*10^8 [C*V=A*s*V=J]
W=6*10^8 J=600*10^6 J=600MJ=0,6GJ
11 4 11