Odpowiedzi

2010-03-07T12:33:40+01:00
3 dm=30 cm
21 cm
175mm=17,5 cm



Największa kula zmieści sie gdy będzie miała średnicę równą 17,5 cm
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:34:27+01:00
Wszystkie wymiaru sprowadzamy do jednej jednostki, a więc
30cm x 21cm x 17,5 cm. Najmniejszy wymiar pudełka to 17,5 cm, a więc największa średnia kuli, która zmieści się w tym pudełku to 17,5 cm.
1 5 1
2010-03-07T17:37:21+01:00