Odpowiedzi

2010-03-07T12:39:13+01:00
Mial na mysli ze wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:43:29+01:00
Moim zdaniem ojciec chciał "wbić" do głowy swojemu synowi, że rodzina, czyli zamek i najpiękniejsze kobiety, przyszła żona są najważniejsze. Danie pieniędzy na kupno stado było czymś w rodzaju aktu, po którym syn zrozumie i wróci do swojego ojczystego domu i tam założy rodzinę.