Odpowiedzi

2010-03-07T12:51:08+01:00
1.OCZEUJE LOJALNOSCI, SŁOW PRAWDY, SZCZEREJ KRYTYKI, WSPARCIA.
2. PWIINNA POLEGAC NA WZAJEMNYM ZROZUMIENIU, BEZINTERESOWNOSCI, KOMPROMISACH
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T12:52:43+01:00
1. Od prawdziwego przyjaciela oczekuję szczerości i lojalności. Także powinien być osobą wrażliwą na krzywdę innych.
2. Prawdziwa miłość powinna być odwzajemniona, bez względu na wszystko i wszystkich, nie opierać się na korzyściach materialnych. Powinna być bezgraniczna i wieczna. :>
Pzdr.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:02:16+01:00
1. Prawdziwy przyjaciel powinien być jak "druga połówa mnie". Powinien mnie znać jak nikt inny, pomagać kiedy tylko tego potrzebuję, wspierać kiedy jest mi źle. Powinien wysłuchać, poradzić w rozwiązywaniu problemów, ale również cieszyć się z mojego szczęścia i osiągnięć życiowych.

2. Prawdziwa miłość powinna być również oparta na przyjaźni. To tego, aby miłość była spełniona nie wystarczy tylko uczucie. Osoby tóre się kochają powinny mieć do siebie zaufanie, powinny sobie wzajemnie pomagać ,a przede wszystkim rozumieć siebie i wzajemnie uzupełniać. Miłość i starania muszą płynąć z dwóch stron i uczucia muszą być odwzajemniane.