Odpowiedzi

2010-03-07T12:57:49+01:00
PO LINII PROSDTEJ 507 KM;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:00:00+01:00
Odległość wynosi 467 km, czas to ok. 5 godzin 25 min.
Na pewno będzie się zgadzać, obliczone w google earth :]
To oczywiście jest odległość mierzona drogami, po linii prostej wynosi ok. 507 km.
Myślę, że pomogłam :]
2010-03-07T17:48:01+01:00
Czas Podróży: 5godzin i 25 minut

Odległość Drogowa:
467km

Odległość w lini prostej
384km