Odpowiedzi

2010-03-07T12:56:58+01:00
1 cm odpowiada 300000cm w terenie, więc:
300000cm*9cm=2700000 cm= 27 km
Mam nadzieję, że pomogłam :]
2010-03-07T12:57:51+01:00
300000x 9cm =2700000cm =27km

Odp:Rzeczywista odległość z Łodzi do Krakowa wynosi 27km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:03:34+01:00
Skala 1:300000
odległość na mapie 9cm
9*300000=2700000cm
2700000cm=27km
Myślę, że pomyliłaś skalę.Skala powinna wynosić przynajmniej 1:3000000, jeżeli mam rację to odległość wynosi 270 km. Pozdrawiam.