Odpowiedzi

2010-03-07T12:56:47+01:00
Litość- ktoś np. cię o coś prosi, ale ty go nie lubisz, ale litujesz się nad nim i spełniasz jego prośbę
współczucie- jest ci kogoś szkoda, bo np. jest bardzo chory
dobroć- jesteś dobry, spełniasz dobre uczynki, pomagasz innym
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:57:00+01:00
Litość-To słowo oznacza ze ktoś sie na kimś lituje i daje mu to co chce

Współczucie-to słowo oznacza ze ktoś komuś współczuje jak ktoś nie ma pieniędzy

Dobroć-To oznacza ze ktoś jest bardzo dobry dla drugiej osoby
6 3 6