Odpowiedzi

2010-03-07T13:18:27+01:00
Najwięcej ludzi w Afryce mieszka przy zbiornikach wodnych : przy Nilu, Kongo itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:20:15+01:00

Ludność w Afryce zamiejszukuje określone tereny ze względu na dostep do wody i temprrature. Wiekszą cześćtego kontynentu pokrywają pustynie, które nie są dobrym miejscem na osedlanie sie ludzi. Jest tam za wysoka tem i brak wody, dlatego centralna cześć tego kontynentu sie nie nadaje do zamieszkania, głównie ludność ta osiedla sie na obrzeżach kontynentu gdziej ets dostep do wody oraz blisko koryt rzek.