Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:02:55+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Ciebie Piotrze Zawada na moje 15 urodziny,które odbędą sie 31 lutego 2012 roku w moim domu. Mój adres : Gdańsk, ulica Marii Skłodowskie Curie 12/5 .
Uroczystość rozpocznie się o godzinie 14.00 . Mam nadzieję,że przyjdziesz.

Jan Kowalski
1 1 1
2010-03-07T13:03:04+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Jacka Kozę na przyjęcie urodzinowe z okazji moich 17 urodzin, które odbędzie się dnia 21 kwietnia w
moim domu. Przyjęcie zacznie się o godzinie 18.
Serdecznie zapraszam, proszę o potwierdzenie

XYZ
2 1 2