Odpowiedzi

2010-03-07T13:03:48+01:00
Masę, ilosc elektronów walencyjnych, iczba atomowa = liczbie protonów = liczbie elektronów , liczbę powłok elektornowych, chrakter cheminczny, nr grupy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:04:36+01:00
Liczba elektronów
liczba neutronów
liczba protonów
liczba powłok elektronowych
liczba elektronów walencyjnych
masa atomowa
liczba atomowa
symbol i nazwa pierwiastka
jego stan skupienia
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T13:05:31+01:00
- NUMER GRUPY;
- NUMER OKRESU;
- LICZBA ELEKTRONÓW;
- LICZBA POWŁOK ELEKTRONOWYCH;
- LICZBA ELEKTRONÓW WALENCYJNYCH;
- LICZBA MASOWA;
- CHARAKTER CHEMICZNY;