Odpowiedzi

2010-03-07T13:03:28+01:00
I zasada - stojący zabawkowy samochodzik (np. na podłodze)
II zasada - jadący rowerzysta (który pedałuje)
III zasada - odrzut karabinu przy wystrzeleniu z niego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:11:03+01:00
1 zasada ; opadanie skoczka z otwartym spadachronem
2 zasada; spadanie jakiegos ciala
3 zasada; smiglo motolotni odpycha powietrze do tylu, a odrzucone powietrze pcha smiglo i cala lotnie do przodu, kajakarz odpycha wioslem wode do tylu a woda pcha wioslo, a znim caly kajak do przodu
1 5 1