Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:35:42+02:00
(2x - ¼y)² = 2x²- xy + 1/16y²
(√7 + 1)² = 7 + 2√7 + 1
(√3 + √2)² = 3 + 2√6 + 2= 2√6 + 5
(2x - 4)(2x + 4) = 4x² - 16
(6 + 5x)(5x - 6) = 25x² - 36
(√5 + 1)(1 - √5) = 1 - 5 = -4
2009-10-21T19:56:34+02:00
1 przy. 2x²- x y +(1/16y²
2 przy. = 7 + 2√7 + 1
3przy. = 3 + 2√6 + 2= 2√6 + 5
4przy. = 4x² - 16
5przy. = 25x² - 36
6przy. = 1 - 5 = -4
= 7 + 2√7 + 1
7przy. = 3 + 2√6 + 2= 2√6 + 5
8przy. = 4x² - 16
9przy.= 25x² - 36
10przy. = 1 - 5 = -4