Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:11:05+01:00
Protokół został napisany przez sekretarza - to już jest strona bierna)

Praca została sprawiedliwie podzielona przez rodziców.

Pole zostało zaorane przez ojca.

Mieszkanie zostało posprzątane przez Marysię.

Płyta została kupiona przez Andrzeja (to też już jest strona bierna)
2010-03-07T13:12:01+01:00
Sekretasz napisal protokol
Sprawy zostaly sprawiedliwie podzielone przez rodzicow
Pole zostalo zaorane przez ojca
Mieszkanie zostalo posprzatane przez marysie
Andrzej kupil plyte.
2010-03-07T13:14:02+01:00
Praca została sprawiedliwie podzielona przez Rodziców .
Pole zostało zaorane przez ojca .
Mieszkanie zostało posprzątane przez Marysię .
Protokół jest napisany przez sekretarza .
Płyta jest napisana przez Andrzeja.