Odpowiedzi

2010-03-07T13:17:30+01:00
Nasze obowiązki wobec ludzi starszych to między innymi pomaganie,okazywanie im szacunku itd.
Nie zawsze wypełniamy te obowiązki.Czasem nie umiemy im pomóc w określony sposób ,lecz staramy się im pomagać z całego serca.
80 2 80
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:23:55+01:00
Do osób starszych powinniśmy zawsze odnosić się z szacunkiem. Naszym obowiązkiem jest także pomaganie im: przynoszenie zakupów, czy opiekowanie podczas choroby.
Bardzo ważne jest by dużo z nimi rozmawiać, aby nie czuły się osamotnione, co niestety często spotyka osoby w podeszłym wieku. W autobusie, czy kościele powinniśmy ustępować im miejsca. Niestety wielu z nas nie udaje się do tego wszystkiego stosować. Oczywiście nie jest to łatwe zadanie, lecz mimo to musimy starać się być coraz lepszym.
62 4 62
2010-03-07T13:25:14+01:00
Wobec ludzi starszych powinniśmy się zachowywać z szacunkiem i wyrozumiałością; powinniśmy ustępować im miejsca np. w autobusie. Dlaczego? Ponieważ my jako młodzi ludzie jesteśmy silni i mamy młode nogi. Osoby starsze są obolałe i nie mają sił aby stać.
Niestety nie zawsze pamiętamy o dobrych manierach; nie zwracamy uwagi na obolałe osoby starsze ,które muszą stać z naszego powodu, bo nie mamy chęci im ustąpić miejsca.
24 4 24