Odpowiedzi

2010-03-07T14:12:21+01:00
Opera władysławowska - barok "Galatea" Wladyslaw IV waza
Opera Moniuszki -1837 "halka" stanisław moniuszko
Opera najnowsza-współczesnośc Zygmunt Krauze, Grzegorz Jarzyna

dramat muzyczy
Tristan i Izolda XIXw. Wagner
Pierścień Nibelunga - wagner
Parsifal- Wagner

balet- antygona 2004



o balecie nie wiem wiecej niestety. mam nadzieje ze pomoglam:)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:30:24+01:00
Opery:
Idomeneusz, król Krety - Mozart - klasycyzm
Halka - Moniuszko - romantyzm
Miłość do trzech pomarańczy - Prokofiew - neoklasycyzm

Dramaty muzyczne:
Tristan i Izolda - Wagner - neoromantyzm
Pierścień Nibelunga - Wagner - neoromantyzm
Parsifal - Wagner - neoromantyzm

Balety:
Jezioro łabędzie - Czajkowski - romantyzm
Harnasie - Szymanowski - modernizm
Romeo i Julia - Prokofiew - neoklasycyzm
2010-03-07T16:19:35+01:00
Dramat muzyczny Romantyzm
Ryszard Wagner
-"Tristan i Izolda"
-"Pierścień Nibelunga"
-"Parsifal"
Opera
-"Orfeusz" Barok Claudio Monteverdi
-"Czarodziejski flet" Klasycyzm Wolfgang Amadeusz Mozart
-"Halka" Romantyzm Stanisław Moniuszko
Balet
-"Jezioro łabędzie" Romantyzm Piotr Czajkowski
-"Śpiąca królewna" Romantyzm Piotr Czajkowski
-"Sylfida" Romantyzm Filippo Taglioni
3 5 3