Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:10:47+01:00
Nie chciałbym żyć w średniowieczu ponieważ panujące wtedy warunki były bardzo trudne, nie można było wyznawać swojej religii i nie było prawa myśli przekonań słowa i religii. Los chłopów i mieszczan był ciężki, jedynie szlachta i duchowieństwo mieli przywileje
1 5 1
2010-03-07T13:13:47+01:00
Nie chciałabym żyć w średniowieczu ze względu na trudne warunki życiowe ludzi w średniowieczu.
1 3 1