W dniu 15.04 zanotowano moment czterech zdarzeń. Uporządkuj te zdarzenia chronologicznie od najwcześniejszego do na najpóźniejszego.

Czas moskiewski(38 E)-godzina 10:10
Czas urzędowy w Nowym Jorku (74 W)- 12:20
Czas urzędowy w Paryżu (2 E)- 14:20
Czas miejscowy w Pekinie (116 E)- 16:10

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:16:19+01:00
Nowy Jork, Czas Moskiewski, Paryż, Pekin. ; )
1 5 1
2010-03-07T13:28:35+01:00
Nowy Jork, Moskwa ,Paryż, Pekin
1 5 1