Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:05:56+01:00
1. przysadka mózgowa
2. endokrynologia
3. nie wiem o co chodzi? w wyniku niedoczynnosci tarczycy dochodzi u dzieci do kretynizmu, u doroslych objawia sie przyrostem wagi ciała, ospałością, zmęczeniem. jeśli chodzi o wyniki laboratoryjne to wzrost tsh (hormon wydzielany przez przysadke) i spadek t3 i t4 (hormony wydzielane przez tarczyce)
4. nadmiar hormonu wzrostu czyli somatotropiny.
2010-03-07T20:00:56+01:00
1-Przysadka mózgowa
2-Endokrynologia
3-Wole niedoczynne
4-Nadmiar hormonu wzrostu
1 3 1