Odpowiedzi

2010-03-07T13:16:36+01:00
Trop- ślad pozostawiony przez osobę lub zwierzę, wyjątkowe dla każdej istoty.

Tropienie(bliskoznaczne)-śledzenie, obserwowanie, dopatrywać się,szukać,szpiegować, węszyć.

Myślę, że pomogłam. :]


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:17:28+01:00
Trop- jest to jakaś poszlaka, np. odbicie czegoś na ziemi.

Wyrazy bliskoznaczne do wyrazu tropienie: śledzenie,węszenie, szpiegowanie, szukanie, dostrzegiwanie, upatrywanie.


1 1 1
2010-03-07T13:17:54+01:00
Trop-ślad zwierzęcia,człowieka na ziemi, śniegu itp .

Wyrazy bliskoznaczne : szpiegowanie , szpiclowanie , węszenie, śledzenie, obserwowanie.

Liczę na naj.;)
1 1 1