Odpowiedzi

2010-03-07T13:18:17+01:00
|5-|-3||*|5+|3||=|5-3|*|5+3|=2*8=16
|1-|2-|3|||=|1-|2-3||=|1-|-1||=|1-1|=0
|1-|2-pierwiastek z 11||= |1-(pierw(11)-2)|=|1-pierw(11)+2|=|3-pierw(11)|=pierw(11)-3

2- pierw(11)<0 więc |2-pierw(11)|=pierw(11)-2
3- pierw(11)<0 więc |3-pierw(11)|=pierw(11)-3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:27:12+01:00
=I5-3I*I5+3I=2*8=16
=I1-I2-3II=I1-I-1II=I1-1I=0
=I1-(-2+√11)I=I1+2-√11I=I3-√11I=√11-3