Odpowiedzi

2010-03-07T13:19:00+01:00
Kochanej mamie w dniu urodzin z najserdeczniejszymi życzeniami aby twój uśmiech nigdy nie zniknął w z twoich ust.
Kochająca córka

Najlepszej koleżance aby nasza przyjaźń trwała na wielki
......kasia....

Drogiej pani dyrektor za trud zwiążany z próbą wychowania nas na porządnych obywateli
Klasa...
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:34:14+01:00
Nauczycielce:
"Natura ludzka nie jest maszyną postawioną do wykonywania wyznaczonej pracy, lecz drzewem, które rośnie i rozwija się zgodnie z dążeniem sił wewnętrznych, które czynią ją żywą istotą."
John Stuart Mill
albo
"Tylko od nas zależy, czy będziemy ubożsi o dzień, który minął, czy też bogatsi o to, czego w nim dokonaliśmy."
Agnieszka Lisak

koleżance:
"Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi. Bezinteresownie."
albo
"Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy odejdziesz."
Julian Tuwim

mamie/tacie:
"Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha. To ci daje setkę powodów, aby żyć. "
Jonathan Carroll


1 5 1