Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:29:57+01:00
Panie Boże,
Ty wiesz jak ciężko jest nam ludziom żyć zgodnie z przykazaniami w tym świecie. Wokół nas pełno pokus i nieprawych ludzi. Mamy też swoje wady, z którymi musimy walczyć, lecz czasami nie dajemy rady. Wspomóż nas, Ojcze, abyśmy nie ulegali pokusom i zawsze pokonywali swoje słabości. Spraw, byśmy wytrwali w tym trudzie i nauczyli się czynić dobro ku Twojej chwale. Amen.

Eliasz - prorok Starego Testamentu, dokonywał cudów za pośrednictwem Boga i wskrzesił nawet zmarłego. Przez swoją wiarę musiał się niejednokrotnie ukrywać. Został "zawieziony" do nieba na ognistym rydwanie. Imię jego tłumaczymy jako: "Bogiem jest Jahwe".
7 5 7
2010-03-07T13:38:37+01:00
Panie Boże proszę Cię żebym zawsze mogła pokonać słabość. Amen.
Eliasz-jeden z proroków Starego Testamentu. Dokonywał cudów i wielbił Boga.
4 2 4