Odpowiedzi

2010-03-07T13:25:35+01:00
Drodzy Nauczyciele!
Z całego serca chcemy wam podziękować za trud i ciężką prace jaką włożyliście w nauczenie nas tak wielu pożytecznych wiadomości.
6 2 6
2010-03-07T13:28:29+01:00
16. 03. 2009r. Toruń

Drodzy nauczyciele!

W imieniu całej szkoły ja, Natalia pragnę złożyć Wam wielkie podziękowanie za to, że wkładacie tyle pracy na uczenie nas. Widzimy co robicie, jak się staracie. My tez próbujemy sie starać, ale nie wychodzi nam to za bardzo. Mysle że nie przykładamy sie tak bardzo. Ale może na nowy rok będzie lepiej. Pozdrawiamy i zyczymy sukcesów.

Cała szkoła wraz z Natalią:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:16:16+01:00
Anna Kowalska Katowice, 7 marca 2010r.
ul.Wolna 10/34
32-332 Katowice
Szanowne Grono Pedagogiczne
Szkoła Podstawowa nr 42 im. Józefy Kantorówny
45-575 Katowice

Szanowni Państwo!
Z wielką przyjemnością chciałabym podziękować Państwu w imienu uczniów naszej szkoły za pracę w jaką wkładnacie trud.
Uczą nas Państwo wielu wiadomości, które będą przydatne w życiu. Wiemy, że to bardzo trudne, więc dlatego chcemy za to bardzo serdecznie podziękować.
Mamy nadzieję, że będą Państwo szczęśliwi z tego powodu.
Z poważaniem
Anna Kowalska
LICZĘ NA NAJLEPSZĄ!!!!!!!!!
4 5 4