Hej mam takie pytanie czy jest taka święta jak Św.Milena bo niewiem a chciałam to imie na bierzmowanie a tu http://www.niedziela.pl/artykul_w_niedzieli.php?doc=nd200815&nr=14 pisze że jest nowa święta w kościele i nazywa się Milena.
Jak niema to dajcie jakieś fajne imie święte ale jakieś nowoczesne a nie takie jak <Rozalia>naprzykład.Prosze o pomoc!!

3

Odpowiedzi

2010-03-07T13:27:21+01:00
Wydaje mi sie ze jest sw. Milena a moze chcesz magda natalia wiktoria klaudia
2010-03-07T13:27:57+01:00
Świętej mileny nie ma.
julia karolina kinga magdalena monika natalia faustyna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:51:04+01:00
Maria Magdalena jest b.ładne,Kinga,,Karolina,Faustyna.Mi sie Bernadetta najbardziej podoba ;)