Odpowiedzi

2010-03-07T13:32:45+01:00
MEN- Ministerstwo Edukacji Narodowej
PiS- Prawo i Sprawiedliwość
PAP- Polska Agencja Prasowa
GOP- Górnośląski Okręg Przemysłowy
PAH- Polska Akcja Humanitarna
KPA- Kodeks Postępowania Administracyjnego
ANR- Agencja Nieruchomości Rolnych
KEN- Komisja Edukacji Narodowej
PO- Platforma Obywatelska
SLD- Sojusz Lewicy Demokratycznej
LOK - Liga Obrony Kraju

Masz 11 :}
Mam nadzieję, że się przyda :]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:33:47+01:00
PZPN - Polski Związek Piłki Nożnej
ZURT - Zakład Usług Radiowo - Telewizyjnych
PWN - Państwowe Wydawnictwo Naukowe
KWP - Komenda Wojewódzka Policji
MSWiA - Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ZOZ - Zakład Opieki Zdrowotnej
BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
MKiDN - Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ePUAP - elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
PCK - POLSKI CZERWONY KRZYŻ